Μέθοδος Σαββίδη

μια διαφορετική προσέγγιση

Η μέθοδος Σαββίδη αποτελεί ένα μοντέλο κινήσης που λειτουργεί μέσω της σωματοαισθητηριακής μάθησης.

Η κίνηση ως βασικό εργαλείο της ανάπτυξης, της μάθησης και της επικοινωνίας, καταφέρνει να δραματοποιεί τα μελωδικά και ρυθμικά στοιχεία ενός τραγουδιού.

Σύμφωνα με τη θεωρία του H. Garden περί πολλαπλής νοημοσύνης, η νοημοσύνη διακρίνεται σε εννέα τομείς, από τους οποίους εστιάσαμε στους τέσσερις που συνέβαλαν καταλυτικά.

1. Γλωσσική/Λεκτική νοημοσύνη
2. Μουσικο-ρυθμική νοημοσύνη
3. Σωματο-κιναισθητική νοημοσύνη
4. Οπτικο-χερική νοημοσύνη

Παράλληλα, καθοριστικής σημασίας είναι και η κλίμακα Erber όπου σε πρώτο στάδιο γίνεται η ανίχνευση (detection), ακολούθως η διάκριση (discrimination), έπειτα η αναγνώριση (recognition) και τέλος η κατανόηση (comprehension).

Το πρώτο σκαλί για την λεκτική επικοινωνία είναι η Ανίχνευση Κενού σε θόρυβο.

Με αυτόν τον τρόπο γίνεται ακουστική εκπαίδευση. Κάθε παιδί μπορεί και αποθηκεύει την ίδια πληροφορία με πολλές ενέργειες.

Έτσι μπορεί να γίνει ευκολότερα η ανάκληση όταν είναι αποθηκευμένο σε πολλούς “χώρους”.

Βασική προυπόθεση για την εκκίνηση της θεραπείας είναι ένας πλήρης ακουολογικός έλεγχος από εξειδικευμένο ωριλά - ακουολόγο.

Στείλτε ένα μήνυμα